FUSKAT!

Fuskade igår, fan fan fan. Kände noll motivation, idag däremot. HÖG MOTIVATION, kollade mej i spegeln och jurk, de där tjocka låren vill jag bli av med. Snabbt snabbt snabbt!!

Så det blev en timmes träning på crosstrainern, 20 sittups plus 10 armhövningar! Shoo.. Hard work!
Sedan la jag min son för att sova lite middag, då passade moi på att sola lite. Aaah, i love it. Så mkt att jag tom somnade. Haha, som tur är har jag timer så det blev inga brända näsor här! Så något sånt skoj kan jag inte meddela dem som gillar skadeglädje haha!

Hm, idag ska jag laga en smarrig pizza till mej och Hjärtat. Men har noll fantasi idag. Vad kan man ha på?
Har börjat med matlista här hemma nu. Ena veckan ska jag skriva en lista för en hel vecka, andra är det sambons tur! Skit bra. För det finns väl ändå inget tradigare än att gå o knega ihop en middag varje dag. Springa till affären dag ut och dag in! No thanks, thats nothinh for me!

Får nog söka på google om vad man kan ha på pizza. Där hittar man ju ALLT!

Nu vakna lillen..
Tjao.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0