Hårdträning!

Yes, körde hårdare än någonsin innan under en timme. Ska ju på kalas idag (där det säkerligen serveras kakor m.m) Alltså får jag köra hårt på min Orbitrek och förbränna en massa kalorier!

Var och köpte solkrämer på ett Drop In Solarie. Skit bra ju, tog faktiskt mkt bättre nu. Jag har ganska svårt för att bli brun, inte det att jag blir röd eller så. Det blir bara inte så mkt färg. Men nu ser det ut att ta lite bättre! Och det är ju så jävla skönt att lägga sej där efter att Lillkillen är lagd, middagen är över och bara få koppla av.. :)

Jaha, släktträff på sambons sida idag då. Himla värdelös tid bara! Vi ska vara där klockan 7 ikväll. Och vår son brukar bli lagd halv 8. Det lär ju inte gå idag, och stackares som är sjuk kommer nog inte vara spec Happy ikväll. Aja, det är bara att bita i det sura äpplet väl?.. Ska väl inte stanna särskillt länge hoppas jag!

Vad sjutton ska man ha till middag idag? Har inte ens en aning om vi ska äta hemma eller hos Svärmor idag?
Oj, sprakar i Lillen byxor.. Bäst att byta på honom..!

Hm, vad var det jag tänkte på?... Ja, just det. Tror bestämt att min magsäck krympt. Bara så där! Häromkvällen när vi var hos mamma klara jag knappt äta en portion Spaghetti och köttfärsås. Igår orkade jag bara en enda portion kyckling, ris & sallad. Och imorse, endast en macka och EN HALV portion gröt. Vet inte vad det är som hänt. Jag har alltid varit väldigt stor i maten. En såndär som kan äta en portion till bara för att det är så gått..
Så igår såg jag kycklingbitarna ligga där på stekjärnet och vänta på mej. Men jag orkade inte. Proppmätt och jag hade inte ens tagit upp så mkt som jag brukade..?? Någon som har en förklaring?

Antar att det inte är så många som läser min blogg, har ju inte precis "marknadsfört" den så mkt. Så jag får väl skylla mig själv. Men jag struntar nog i vilket. Jag tycker om att skriva av mej. Och sedan kvittar det om 100 människor läser den eller 2. As long as I get to write.. :)

Nej nu ska jag duscha och sedan sticka och handla presenter. (Som jag skulle gjort igår. Jaa) Men hade inte tid. Hade inte ens tid till att träna igår. Lillen var inte alls på humör och ville inte bli lämnad en sekund. Aja, det tog jag igen idag.
Nä duschtime som sagt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0