Inte klokt!

Stackars min lilla son, inte nog med att hans tänder kliar. Inte nog med att han har fått maginfluensa, nej nu ska han tydligen gå och bli förkyld också? Allt på en gång.. Usch, stackaren. Inte konstigt han är gnällig. Inte så roligt bara. Kunde varit bättre..

Just när han började sova hela nätterna igen efter tänderna så verkar han sova oroligt IGEN. Dessa sjukdomar. Kan han inte få slippa? Fast han håller trots allt leendet uppe för det mesta. Han är en sån härlig kille
;)

Sitter och fyller i blankett om barnomsorgsansökan, det är så svårt vilket man ska välja? Första alternativet är ju busenkelt, finns bara en förskola i slimminge och då blir den självklart nummer ETT.
Men de andra då? Finns ju Massor i Skurup! Gaaaaaaah...

Aja, det ska väl gå det med.

Idag blir det födelsedagspresentshoppning (vilket långt ord haha) svågern och plast svärfar fyller år imorgon och vi är som vanligt ute i sista minuten!! Och i övermorgon fyller plastpappa år. Alla på en gång haha..

Nej nu får jag försöka somna min lille son så jag kan få undanplockat här med.
Tjingeling!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0