KEEP IT UP.

Idag känns livet lite lättare, och inte lika mörkt och trist som igår.
Mamma skickade ett mess imorse och undrade om vi skulle sticka och simma ikväll. JAVISST!
Så det blir lite egentid för pojkarna, också får jag träna kroppen lite. Toppen!

IDAG:
Mat:
1 port. baby-äppelgröt + 2 mackor
Träning: 20 min (crosstrainer) + ~60-90 min (simning.)

Keep The Work Going.



Undrar ifall det egentligen är någon som läser denna bloggen? Hade varit kul att veta.
På tal om att läsa en blogg,
skrev härom dagen att jag hittat en blogg där jag kände igen mej otroligt mkt i vad hon skrev. Nu har hon beslutat sig för att sluta blogga. Eftersom någon som inte skulle läsa läste.. Trist, just när jag hittat en blogg jag verkligen gillade!


Ska besöka en gammal bästa vän. Har inte haft någon vidare kontakt sedan jag blev gravid. =/ Får se hur det går..



Min lilla Leo står här brevid i hoppgungan och snackar för fullt. Får flytta mej för han gungar så häftigt, har ju hänt att han krockat med stolen. Hehe.. Men är så go, min lilla stjärna. Har varit på toppen-humör idag och det är så härligt. Hoppas att han är lika glad ikväll när han får ha pappa för sig själv =)

Har inte åkt hemifrån såhär och varit borta hela kvällen förut, känns nästan lite "spännanade" haha. Men känns också skönt, att göra ngt ensam. Utan bebis. Det behövs ibland!

Måste hämta bromsarna osse, ska ju till skolan och få dem bytta nästa vecka. B (Där dem jag umgicks med går)  hade ingen tid så det får bli hos dem jag inte snackade med så mkt. Aja, får gå det med. Kan ju gå och snacka med dem andra ändå! Åh, som jag saknar dem, jävla skit att jag måste jobba ett år först. MÖÖÖG.

Nä nu ska jag gulla med min son och sedan får man göra sej redo för turen till Tomelilla.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0