Min "omelett"

Jag använder ingen mjölk och sånt, därför heter det Min omelelett!
Men den är himla god och mättande. :)

Använd..

1 medelstor potatis
½ lök
3 ägg
½ paprika El. ½ burk majs.

Riv potatisen och hacka löken och stek tills dom blivit en aning mjuka.
Knäck äggen och ev. hacka paprikan under tiden och rör runt.
Häll i röran och låt det så och steka till sig, när den fått lagom mkt på undersidan vänder du sedan och ger den lite grann på andra sidan och sedan är det bara att servera tillsammans med lite sallad!

Kommentarer
Postat av: Sara

Borde jag prova :) Har svårt för att hitta mat som faller i min mans smak, men detta borde passa även hans smaklökar :D

2008-03-13 @ 19:08:53
URL: http://bakficka.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0