Snart vägning.. :s

Ska väga mig på tisdagar, undrar varför jag valde den dagen? En dum dag, vill ha måndag istället! =)
Jag undrar om jag gått ner något. För jag är fan duktig alltså. Alltid slitit så hårt i mitt liv och verkligen hållt det, utan att äta godis i smyg för mej själv ;)

Haha, lillkillen är på toppen humör, sitter och prövar sina ljud. Något han tycker är jävligt kul! Emellanåt får han tugga lite på bitringen och klia på tänderna..

Undrar hur lång tid det kan ta att gå ner 7 kilo..? Jag hade ju helst velat att det skulle gå på 3 veckor, men då får man nog svälta sej eller något i den stilen haha.. Sen är jag ju kvinna och vi har svårare att gå nej än killar, att man inte kunde bli man! : ) Iaf få pröva på..
Hoppas att det iaf kan bli ett ½ -1 kilo i veckan när man väl börjar gå ner..

Ska snart laga min gröt. Konstigt, jag brukar alltid vara VRÅLhungrig om jag inte äter direkt, men inte idag! ; )

Här är hur jag brukar äta en helt vanlig dag.

Frukost: 3 Mackor. eller Gröt + 2 mackor.

Lunch: Kycklingsallad eller en "omellet" på riven potatis, lök, paprika/majs och ägg.

Mellis:  Banan/Kex och juice.

Middag: Så mycket kyckling som möjligt, och så kalorifattiga rätter jag kan komma på!


Ja, kyckling ska ju vara bra. Det är ju så himla GOTT också, så inte mej emot att äta mängder av det.
Sedan är ju nötfärs bättre än fläskfärs.
Och vilt är också bra, enligt Anna Skipper.
Fast jag tycker hon överdriver, plocka bort mjölk och en himla massa saker som man faktiskt kan äta fastän man bantar. Mjölk måste man ju dricka för att stärka skellettet. Speciellt kvinnor, som har en aning skörare..
Sedan tycker jag att man ska äta vanlig mat, husmanskost liksom. Korvstroghanoff, köttbullar, snitzel osv.. Man serverar det till våra barn i skolorna, inte skulle man börja tvinga barn att äta böner och linser. Man behöver lite fett också, lite av allt. MEN, med måtta!!

Nej nu ska jag göra min frukost, lillen börjar visst bli otålig med.
/M.

Kommentarer
Postat av: Sara

Tonfisk är också toppen, så du vet stumpan :)

2008-02-12 @ 19:49:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0