Stoltheten själv!

Man känner sig alltid lika jävla stolt över sin stjärna till son när man lämnar BVC. Minst 1 meter längre blir man. Tänk att man skapat något så underbart?! Det är tamefan inte klokt ;)

Seriöst, måste köpa sådan mobil och apa dom har på BVC, Leo fullkomligen ÄLSKAR dom. Isf vill han mest äta upp dem och slita dem i tusen bitar. Men hela hans ansikte lyser upp när vi kommer in och han får syn på sin kära trogna mobil som alltid finns där =) Blir IKEA när plånboken tillåter! (dvs aldrig, men får ta mej dit iaf!)

Påväg till min mamma, (vilket tar en jävla tid) så hann Leo bli riktigt trött. Tillslut satt han bara med slutna ögon o gjorde drastiska försök till att fortsätta leken med skallran. Vilket blev några rystningar o sedan orkade han inte mer. Oh, han var bara så härligt söt. Tänk om man kunde bli sådär trött avslappnad. Det ser ju bara för härligt ut.

Jaha, färgade morsans hår i förmiddags. Hon säger att det blev lite gult, säkert bara som hon inbillar sej. Men vet aldrig för jag hann inte se resultatet. Blev sen till BVC på kuppen ;)

Yeah yeah,,, karren ledig idag, men inte är han hemma för det haha.. Nä, han är och hämtar delar till bilen och ska beställa bromsar till röda faran (inte hoho)

Ingen nyttig mat idag inte. Ska göra vår älskade korvstorghanoff. I just love it. Skulle inte kunna leva utan den. REJDI HUSMANSKOST!! Lite ris och kokta sommargrönsaker till... Mmm! Underbart.. Jag har nog en liten fetish till mat. Haha!
MEN DET ÄR JU BARA SÅÅ GOTT =)

Ja, lite besviken är jag med mitt i allt detta goda humöret! Det är trist det där med vänner, eller åtminstone dem man Trodde var ens vänner. Man kan undra varför man började umgås med dem över huvudtaget. Nu ångrar jag det. Skulle skaffat mej bättre vänner! Nu är det inte så lätt längre.
När man var en liten sprallig skit var det bara att dra ut i sandlådan o ragga upp någon. I fjortisåldern var det bara att dra ner på torget o smygröka med någon annan fjortis!
Nu är det inte riktigt så enkelt! Var fan finns alla nya intressanta människor?!

Ang min viktnedgång. Kan jag säga så mkt som så att det rullar på. Märkte till min förtjusning och häpnad att mina nyaste jeans redan hänger i rumpan fast de var nytvättade. Så game on people, game on!

Tjao.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0