VÄGNING.

MIDJEMÅTT: 78,5 CM  (-9cm)
KG: 58,5 KG. (+0,5)



Fan, fan, fan. Där flög mitt goda humör sin kos.
Ställde mig på vågen med gott humör, tittar ner och får syn på att jag ligger +0,5. WHAT?! Jag tränar ju för fan nästan varje dag (dvs 6dagar i veckan ju), ger järnet varje gång tills jag dryper.

Visst, jag äter godis på helgen och visst, igår blev det pizza. Men vafan, det är ju så jag vill leva. Jag vill få äta det jag tycker är gott då och då. Vad 17 är det för fel med det?
-Gaah, blir tokig, vill ha min gamla kropp och ämnesomsättning!!



Har ju som ni ser iaf gott ner cm. Det är ju iaf positivt. Men önskar att vågen kunde vara lika positiv.
För inte kan det vara så att det fortfarande är musklerna som spökar med siffrorna?
Eller? Har ingen lust att skriva vad jag minskat på resten av kroppen,
gått upp om brösten vilket är himla märkligt, måste mäta åt helvete fel. För de märks då inte i bh'n vill jag lova.
Ah, kommer en tid framåt koncentera mej på midjemåttet. -Orkar inte lägga energi på annat.


Har precis tränat, dock bara 20 minuter. Sedan rök L's tålamod, fick natta honom och ska snart ge mej upp på den än en gång. Nu jävlar vill jag bli av med dem där kilona!!
Ska börja simma hade jag tänkt, till helgen, eller om möjligt tidigare?

(Min mamma som också vill gå ner i vikt skulle med. Trevligare att ha någon att snacka med under tiden!
Så får L&E lite tid bara dem två också medans jag får lite egentid så att säga.)


Fick en kupong där man fick träna gratis i 2 veckor på Nautilus. Så ska köra dit o checka läget när löningen smäller in på kontot! Se vad dem har för grejer där!

Jaha, så nu sitter man här dö-deprimerad och samlar ork till att ge mej upp på djävuls-maskinen again..
Orkar egentligen inte men MÅSTE!!

Städat hela förmiddagen så efter träning, dusch och lunch tänkte jag bege mej ut i det soliga vädret med L.
//


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0