Yes!!!

Är så jävla stolt!! Mätte och vägde mej igår och här kommer resultaten...

Mage: 6,5 cm
Lår: 4 cm.
Rumpa: 1 cm =(
Byst: 5 cm.

Allt inkl: 16,5 CM!!

Och jag har gått ner två kilo!!! Allt detta på bara 20 dagar, alltså 3 veckor.

Det är en sån lättnad att allt slit verkligen ger resultat!!
Var ju sjuk igår så jag tränade inte då, inte heller iförrgår för det är min vilodag.
Men idag är jag frisk igen och körde ett träningspass på 40 minuter på Orbitek Eliten (crosstrainern) och 20 sittups och 10 armhövningar.
Sedan fick jag inte träna mer för min otåliga son : ) Men jag var helt slutkörd ändå. Haha!!


Det är verkligen en fördel att ha den där tränings videon. "Mindey" puschar på en och säger saker som "Yes, you can do it. Come on!" och "Oh, you're doing so Great!" Det känns inte lika jobbigt då..
Men det kunde varit en aning bättre bakgrundsmusik, haha!

Snart blir det solning och sedan ska jag hoppa i duschen. Måste köra en städar-runda sedan innan vi sticker och hälsar på Mormor.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0