Finaly !! :)

Äntligen är min sambo påväg hem, han har varit i Halmstad sedan i söndags. Så jag & Leo har saknat honom en massa. Känns skönt att E hinner träffa Leo innan vi kör till mormor, han ska vara där över natten eftersom jag ska jobba imorgon. Så slipper han gå upp vid 5 !
Just nu håller jag på att försöka få honom att somna , samtidigt kokar jag kaffe som jag ska ha lite Digestive-kex till o kolla in REA-katalogen från H&M ;)
Fick en dösöt bodysuit + matchande mössa från Lingon&Blåbär  till Leo igår. Fick den av hans farmor när jag var o jobbade!

Har faktiskt inte en aning om vad jag/vi ska ge Leo i födelsedagspresent. Han har ju redan så mkt grejer. Så vad ger man? Vad gav ni i ettårspresent till ert/era barn? Need some help..

Nej nu ska jag gå upp o pussa lite på min son o sedan sätta mej med kaffe o kex i lugn o ro (eller inte) haha..

Puss o kram

Kommentarer
Postat av: Catrin

Föresten.. den där soppan? om man gör en sats, hur många dagar räcker den till då ungefär?!?! Ha det!

2008-06-27 @ 20:56:05
URL: http://socialcat.blogg.se/
Postat av: Lina

*halkar in* Vilken fin blogg du har!



ha en skön kväll! kram

2008-08-18 @ 18:09:09
URL: http://ninninusens.blogg.se/
Postat av: Anonym

var har du tagit vägen??

2008-08-20 @ 08:15:21
Postat av: Lotta

Va roligt o hitta lite fler tomelilla-bor som bloggar :)

2008-09-10 @ 14:56:16
URL: http://lottiiizz.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0