8 månader! <3

Leobusen är ju för 17 åtta månader idag, stora killen.  *Grattis Älskling!* Inte klokt vad tiden bara rusar ifrån en. Nyss var han bara en liten baby ju. Visst är han en bebis inu, men inte så liten o hjälplös. Nu är han påväg att bli en stor o egen person! Samtidigt som det underlättar o stoltheten stiger i kroppen vid varje framsteg. Blir jag samtidigt skraj, snart är han för stor för att vilja busa med mamma (för mysa är han inte mkt för, huhu)

~Mammas älskling
, du är min skatt. Finns ingen som gör mig så fruktansvärt lycklig som du!~

Har hunnit träna, sola och äta 1½ macka. Så nu ska jag stoppa batterier i barnvakten o kila ner i tvättstugan o vika/hänga tvätt. -bläää. Men va gör man? Karlen vill ju säkert inte göra det efter en lång jobbnatt.

Ska åka o lämna datorn efter älsklingen kommit hem. Nu ska den banne mej lagas!! Trött på massa klyddande..
Så nu är det bara att hålla tummarna gott folk :) (Alltså blir det inte ngt bloggande på ngn dag kanske. Men men! Hoppas ni finns kvar o läser när jag är tillbaka!)




Ni som läser!
Vilka är ni? Hur gamla? Har ni familj själva? Hade varit kul att veta.. ;)

Tjao.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Grattis STORA killen, är så mysigt att ni börjar bli stora o lite självständiga. Tänk sen när ni kan busa tillsammans o jag o mamma kan dricka kaffe i lugn o ro. (lite mer lugn o ro iallafall, man har ju alltid ett "vakande" öga på dem :P )

2008-03-19 @ 22:11:05
Postat av: Lerica

Hejsan!
Här är en läsare...:) Hittade hit idag då jag surfade runt.
Är 23 år och mamma till två barn. Leo (!) 20 månader och Paulina på 6 månader.

Vad gäller design... Kolla in http://designadinblogg.blogg.se En jättebra sida!

Öppna Förskolor finns nog i de flesta kommuner... Fråga på ditt BVC om det verkligen inte finns?

Glad Påsk!

2008-03-20 @ 19:07:28
URL: http://lerica.blogg.se
Postat av: pia

jag heter pia jag är 26 år jag har två tvillingpojkar Anton och Agaton

2008-04-16 @ 16:07:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0