Alla får bli föräldrar!

Och det är tamefan inte klokt!! Har precis suttit och läst en tjejs dagbok på "lunarstorm".. Gör så jäkla ont i hjärtat när man läser om hur barnen far illa.. Där var en tjej som började festa som -ett svin när dottern var ca 1 månad. EN MÅNAD, tänk allt den dumma jävla mamman går miste om! Hon skrev senaste inlägget att hon inte varit nykter på 10 dagar. Började dagen med öl osv. Det är sånna korkade och totalt iq befriande fruntimmer som får andra att skapa ÄNNU MER fördommar mot oss andra unga mammor som inte förtjänar det. Usch, jag blir så frukstansvärt förbannad.. Eller egentligen ledsen, ledsen när man tänker på den stackars dottern, vilken uppväxt kommer hon få? Om hon hamnar hos fosterfamilj, kommer denna vara bättre? Finns ju de människor som hamnat hos flera hemska familjer.. Och bara tanken på att en så liten flicka (är ca ett halvår) ska skickas runder i så tidig ålder! Hon har ju ingen trygghet över huvudtaget..Herregud, vilken värld vi lever i. Den lilla flickan förtjänar ju verkligen inte detta. Hur KAN man göra så mot ett barn, bara fullständigt SKITA I DET?! Jag kan inte för mitt liv förstå det. Jag skulle ALDRIG, ALDRIG NÅGONSIN kunna lämna min son! Han är mitt allt, och det är han som ger mitt liv allt det goda.. Utan honom skulle jag inte överleva. Han ger mig så mkt kärlek, glädje..
Och jag älskar honom.... ah, det går inte att beskriva hur mkt.

Och det hemska är ju att det är inte bara denna lilla flicka som det händer, det finns ju tusentals barn i vårt land som far illa. Det är hemskt. Usch, får ont i magen av detta. Och ingenting kan jag göra?!
Jo, jag kan säga ifrån, ringa samtal om jag ser/hör att ett barn far illa. Och det kommer jag göra nästa gång!!
(Den lilla flickan har redan blivit omhändertagen.)
Och jag hoppas att alla ni där ute som läser detta, när ni ser eller hör att ett barn far illa SÄGER IFRÅN! Gör en god gärning, och ge trygghet och rättvisa åt våra älskade barn. För inte har de förtjänat att få leva så...

Nä nu ska jag gå o titta på min son när han sover, är så lycklig att jag har honom!

LEO -du är mammas allt. Finns ingen som du, du är något alldeles speciellt. Alldeles, alldeles underbar! Från första stund har jag älskat dig högre än världens alla bergstoppar. Längre än alla mil tsm. Du får mitt hjärta att slå, mina läppar att le och du ger mitt liv en enorm LYCKA. Jag fylls med kärlek bara genom av att se på dig, min underbara son! Ska ta till vara på varje minut av ditt liv, för det kommer aldrig igen!
MAMMA ÄLSKAR DIG!!!

image34

Detta måste vara mitt mest meningsfulla inlägg hittils.


Kommentarer
Postat av: jonna a.k.a luddes mamma

han lägger sig på mage själv och vänder tillbaka om vi lägger han på rygg. så han får sova så, annars skulle vi behöva sitta och titta på honom hela tiden han sover :)

2008-03-22 @ 20:40:55
URL: http://jonnalantz.blogg.se
Postat av: jonna a.k.a luddes mamma

det går väl sådär, mycket som händer runt omkring så jag har inte ätit på ett par dagar och inte hunnit med någon annan träning än små promenader. Men sist jag vägde mig hade jag gått ner 7 kilo :)

2008-03-22 @ 21:01:02
URL: http://jonnalantz.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0