Bilstädning&babygymtillsalu.

Tjohej. Idag är jag superförkyld, L verkar sämre igen tyvärr. Men det ska inte få sänka mig idag. Solen skiner och vi ska till mamma o kenneth och städa bilen. Det är verkligen behövligt, samlar en massa skit där =/ Hoppas vi hinner promenera innan solen far sin kos igen ;)
Innan vi kör ska jag hinna sola & duscha. Säkert 2½ vecka sedan jag solade nu. O ändå är det i rummet brevid :) HAHA.


BTW, BABYGYMMET ÄR FORTFARANDE TILL SALU, ifall någon vill ha det vill säga ;)
Rulla ner ett inlägg för er som inte sett det! :)

Nä nu ska jag busa lite med min underbara son som ligger här och försöker krypa över pinnen mellan stolsbenen! Han är för go.

Har förresten inte kunnat lägga in bilderna, fattar inte hur jag gör så min kära sambo får visa mej!
Tjao ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0