BOEL-testet.

Det gick skit bra :) Vägde prick 8200 g och var 70 lång! Så det var en stolt mamma som vandrade därifrån.. ;) Är det alltid ju.. Min fina lilla kille!!

Har varit ute hos mamma, o Leo busade som vanligt som en tok . Så nu vart han dundertrött, ska egentligen inte sova vid denna tiden men det får gå. Synd att hålla stackaren uppe! Blev ju fel med tiden iom vi var hos mormor! =/ Men det verkar inte som han ville/kunne somna?? Han ligger mest o snackar tycker jag.

Nu sitter Älsko och snackar med en arbetskamrat i köket, toppen. Får jag ha datorn ifred! Haha. Datanörd som man är! Ikväll blir det n-bulls-MYS. I know, i know.. Jag ska gå ner 2-3 kilo tills den 12e.. Men kan bara inte stå emot. Fattar absolut inte var det SUG kommer ifrån. Det är hemskt.. Mina tankar hamnar städigt på mat, socker, mat & SOCKER. Fan, ngt som inte stämmer..
Ska gå upp o mysa med sötnosen.
Puss=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0