Designhjälp ?

Har skrivit till en tjej o frågat om designhjälp, blir galen på denna supertråkiga designen. Visst, i love rosa. Men jag vill ha ngt personligt och "unikt" :) Just nu sitter jag o väntar på kaffet, Leo busar runder som en tok på golvet ;) Väntar också på att Stor-Älskling ska komma hem. Ringde förut men han svarade inte, det lugnar ju verkligen INTE mina nerver. Vet precis vad som kan hända om man kör hela natten o inte sover.. Så nu är man på helspänn!

Leo vaknade 4 imorse, ville inte alls sova. Hm.. Suckar djuupt.. Så det var bara att trava ner o göra en flaska välling. Och inatt kunde jag lägga honom hos mig fast på pappas sida för han var ju inte där :) Så sen sov han gott där resten av natten vilket var från 5 till halv 8. Godkännt!! Första gången vi har kunnat sova i samma säng på läänge, han blir ju så varm annars när han måste ligga änna upp på mamma.
Just nu busar han med en "grill-vante" hur nu den kan vara rolig? Haha, han är för gó!

Usch nä! Nu måste jag slänga iväg ett mess till Emil, har skickat till den där tjejen förresten! Får se om hon var intresserad eller inte? =/

Btw, nu sköter Leo detdär med sittandet själv (i stort sett) Sätter man honom på filten (med kuddar runt, ifall att..) så sitter han där o pysslar med sina ankor. Sedan när han tröttnat på det kryper han bara iväg o leker vidare. Himla skönt nu när han är lite mera självständig. Men får inte bli allt för självständig ;) för nu ska jag hoppa ner o busa med honom!

Kommentarer
Postat av: jonna a.k.a luddes mamma svarar

tack för tipset! :)

2008-03-19 @ 09:31:15
URL: http://jonnalantz.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0