Ensammast i världen!!!

Inte nog med att vi har suttit hemma hela dagen utan nu så vart mannen sugen på Tingvalla så nu är han på förfest. Ja, då sitter man ensam kvar här eftersom L precis somnat efter en flaska fullkornvälling. *slurp* Tycker allmänt synd om sig själv. Usch, känner mig så ointressant! Varför vill han aldrig gå ut med mig? : /

E verkade lite nyfiken angående den 12e, får ju påminna honom var, varannan dag att han inte får ta på sig jobb då. För annars är det minsann  k ö r t. Det enda jag sagt är att det kommer kosta en del, sisådär 700-1000 kronor.
Han gissade på SPA. Njää tyvärr! Då kläcker han av sig "Bara det inte är ngt tråkigt o ansträngade" Så nu känner jag mig dö-nervös för att han ska tycka att det blir tråkigt och att allt bara ska gå åt skogen.
"För inget blir ju som man tänkt sej.."
Men ska inte sitta och vara negativ utan hoppas på det bästa. Tänkte att vi kunde gå ut och äta i K-stad och sedan gå på någon krog o ta en öl o bara mysa. Sedan ta in på hotellet o få lite roomservice! Gatt! :)
Bara hoppas det går vägen nu.

Har badat med Leo så nu luktar man gott, lavendel bedtime oil :) Härligt!! Så mysigt att bada med min lillälskling. Han är såå busig, älskar att plaska och stänka ner mamma! HAHA. :)

Vet absolut inte vad jag ska roa mig med ikväll? Ringde Sara men hon svarade inte, kanske nattar Casper?
Så det blir väl att bänka sig framför tvn o kolla på Sing-A-Long eller kanske sitta och klydda med lunarpresen? Älskar att hålla på med bilder osv.. :)

Kommentarer
Postat av: jonna a.k.a luddes mamma

att banta är inte kul, men att träna, äta "rätt" och se resultat är urkul! njae, jag gör bara enkla jag är inget proffs. jag har beställt en av amafoe.blogg.se :)

2008-03-22 @ 21:17:04
URL: http://jonnalantz.blogg.se
Postat av: jonna a.k.a luddes mamma

amafao.blogg.se var det visst:)

2008-03-23 @ 10:59:44
URL: http://jonnalantz.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0