FEL, FEL, FEL!

Absolut fel låt som vann igår i Melodifestivalen! Stela DOCKA.. Nä Bengtzing skulle ha vunnit, hon sjöng bra, framträde bra och hade skit snygga kläder! :) Man skulle kunna tro att jag skulle ha velat att Frida vann, eftersom jag bor i Skurups kommun. Men nä, blev så besviken, vilka kläder och lamt framträdande?! Usch!

Har precis tagit hand om disken och hängt tvätt m.m. Nu sitter jag här och dricker dagens första kopp kaffe. Leo är påväg från köket o ska krypa till mamma, tänk att han snart är 8 månader. Om 3 dagar.. Shit vad tiden går fort. Alldeles för fort!

Idag kommer Mamma & Kenneth och hälsar på. Ska bli trevligt. Kanske kan sticka ut o gå en runda? Så härligt väder!

Nej nu får jag sätta Leo i hoppgungan, så att jag kan träna lite. :)
TJAO. ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0