FRUKTANSVÄRT AVUNDSJUK.

Åh, blev så AVUNDSJUK precis, satt och läste "mzetterblad.blogg.se"s blogg nyss. O vilket familjeliv de verkar ha..
Hon skrev om hur söta hennes "Killar" var, William somnade i pappas famn om kvällarna titt-som-tätt.
De var ute och gick promenader tillsammans, hon var hos kompisar då o då på kvällarna o kunde komma hem till en sovande son..
Varför är det inte så här? Varför har jag ingen att umgås sådär med? Varför ligger inte L och somnar i pappas famn på kvällarna? Varför? Undrar återigen om jag är för krävande? Ber jag om FÖR MKT?

Råd någon?! Hur behåller man kärleken, gnistan.. Det där lilla extra?!



La fram ett förslag för säkert 2 - 3månader sedan, att vi skulle natta varanann kväll. Så att den ena fick lite egentid med Leo ena kvällen och den andra nästa. (Åter igen GE&TA) Men än sålänge har det inte blitt något av det?
Tycker att man ska turas om med mkt när det gäller att ha småbarn. Båda föräldrarnas närhet är ju så otroligt viktig för barnet.
(Nu säger jag inte att E är en dålig pappa, inte alls. Blev bara så avundsjuk och en gnutta tårögd..)

Blev en himla massa bloggande idag. Har många åsikter, frågor och tankar ikväll som behöver ventileras..

Börjar såklart bli sjuk jag med, nu svider det i min hals. Ja, varför inte? Hoppas att det inte bryter ut riktigt förrän L tillfrisknat! *HOPPAS*

Nä nu får jag väl ge mig för idag, haha. Ska försöka umgås med min sambo, som lyckats hitta en film han suttit o ASGARVAT till den senaste halvtimmen..



Godkväll på er. ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0