Goddag ;)

Har städat här hemma riktigt ordentligt. Har till&med dammsugat och torkat golven. Ska ta däruppe imorn tänkte jag, skit med två våningar. Nästa ställe blir deffenitivt enplans. Har bara disk som ska diskas förhand kvar o torka av i köket kvar. SKÖNT!
Har busat en massa med Lillprinsen oxå såklart. Han var såå duktig som kunde stå och hålla sig i byrån helt själv. O så stolt han blev, man känner verkligen hur han tittar på en o tänker/säger "titta på mej mamma, jag klarade det!"
Blir alldeles rörd ;)

Prövade ny burkmat idag, pastasnäckor med skinka. Å det var de sötaste små pastasnäckor jag ngnsin sett HAHA! Så pyttesmå :) Perfekt för Leomunnar, han älskade det. Så det får vi köpa fler gånger.

Har tränat en "hel" halvtimme idag ;) Känner mej så jekla kreativ o duktig då jag ställde mig o kokade ägg och gjorde en räk&ägg-sallad med knäckebröd till. MUMS! Och blev riktigt mätt ;)
Har inte bakat, vet inte om jag gör det heller? Vet inte om jag vill äta upp alla kalorier jag förbrännt idag? O lite till dådå.. Får la se hur det blir. Kanske får ett ryck ikväll!?!

Saknar min sambo idag, hoppas han inte blir för sen ikväll... Nä nu ska jag diska och komma på ngn middag! Kanske kycklingsallad?..
Puss å kram!


KOMMENTERA :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0