Godmorgon :)

Godmorron, godmorron! Ja, idag fick jag sova ända till 8.15, det var rätt skönt :) Så nu har vi precis käkat gröt & leverpastejsmackor och jag har hunnit dricka mitt morgonkaffe! Körde iaf till Sara igår och det gick hur bra som helst, inte det minsta halt på vägarna. Det var skönt att få komma iväg lite på egen hand. Snackade massa skit och lyckades klydda ihop 3 annonser. DYYYRT! Hoppas nu man får sakerna sålda!! *Snåle* :)

Nej nu ska jag läsa mina favorit bloggar o sedan får jag sätta på kaffe (för tydligen var inte sista slurken god =/ ?? Kräsne..!
TJAO.

BTW glömde skriva att Leo höll på att sätta sig upp själv i sängen när jag kom in och skulle ta upp honom! SÖTNÖT!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0