"Godmorgon"

Lyckad kväll för E? Just nu ligger han på soffan med en upp&nervänd tallrik makaroner som han somnade ifrån. Så gissa om en viss Emil ska städa soffan idag?! Jävla gris.
Leo ligger o busar på golvet som vanligt. Ligger o slår o bankar på sina LJUDLIGASTE leksaker. Men E rör inte en min.. O skulle han vakna får han bannemej skylla sig själv. Vi kan inte smyga bara för att han deckat i soffan.


Idag verkar det som om jag & sara o pojkarna ska ut på promenad. Solen skiner och det verkar inte blåsa så mycket heller. Så det är bara att passa på. Fast det är inte förrän tolv, så hoppas solen fortfarande är framme! :)
Annars har vi inga planer.

Leo var så trött igårkväll, höll honom uppe till 20.30. *rekord* och trodde ju givetvis att man skulle få en härlig sovmorgon. Men icke, vaknade när klockan var knappt 7.30. Men var hyffsat pigg ändå? Fastän man blev väckt ett antal ggr av både lilla och stora mannen..
  
Nä nu ska jag faktiskt platta mitt hår o göra mig lite fin :)

Kommentarer
Postat av: jonna a.k.a luddes mamma

nejnej, det gjorde jag verklige inte :) men det var flera som frågade om jag verkligen vågade ha honom ligga så så då skrev jag ett inlägg bara :)

2008-03-23 @ 09:54:44
URL: http://jonnalantz.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0