Godmorgon



Godmorgon.. Åt vår älskade leverpastejsmackor/gröt frukost för en stund sedan. Många undrar varför och framför allt HUR jag kan äta Leo's gröt på mornarna. Enkelt, jag tycker om den och det är ju i stort sett det nyttigaste du kan äta. Den är ju fullproppad med vitaminer o mineraler. Bättre blir det inte :) Thats it!

Idag har vi massor att göra. Först ska vi till M med mammakläder o babysaker. O på vägen stannar vi till i Tomelilla, för jag måste skaffa internetbank (skulle gjort det för länge sen!)
När vi varit hos M ska vi till Ystad o handla kläder(?) och mat..
Just nu ligger Lilleman och försöker komma upp på bordets underskiva. :) Han är för söt ! Ska snart träna lite och sedan duscha, göra mig & leo iordning och sedan ge oss iväg!

Ja "löningsdag" idag men usch, tänker bara på hur lite pengar man har över när räkningarna e betalda. BLÄ! Längtar efter att Sonjo ringer o säger att jag måste komma o jobba! satt o snacka med mamma om de, och kom fram till att om jag jobbar 1 dag i veckan så blir det ändå 2400 ungefär på en månad och det är ju mer än hälften av min FP. Så det hade vatt gött som fan. Få in lite extra pengar o slippa gå o irritera sig på pengar lika mkt..!
Just nu håller Leo på att krypa upp på vårt bords extraskiva. :) Älskar att krypa upp på saker. BusUnge!

image53

image54

Kryper upp på allt ! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0