Godmorgon

Ja fy, idag vaknade Leo först vid 5 sedan halv 6. Tog in honom till mej där han somnade men sov oroligt, vred på sig o gjorde massa ljud hela tiden så en annan somnade icke :( Har fått så himla svårt att somna om när jag vaknar o likadant när man lägger sej för natten,  H O P P L Ö S T !! Är så jävla trött idag. Fy.. Måste hålla honom uppe längre än vad jag orkade igår.
Så irriterad på E, frågade honom när han gick upp halv 7 om han kunde ta Leo tills han skulle köra? Men han hade sååå mkt att göra. Hm ja, sitta & dricka kaffe & snacka i telefon. För det var det enda han gjorde när jag kom ner en halvtimme senare. Så jävla frustrerande, varför kan man inte bara hjälpas åt?! Låtit mig få sova en halvtimme. Men nä, det är tydligen jävligt jobbigt!! Blir så jävla less...

Nä nu ska jag gå o göra kaffe o slänga mig på soffan och försöka bli på lite bättre humör....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0