Hur ska det gå?

Jag o Leo ska snart till dendära fd bästa vännen jag skrev om igår. Ska hämta min huva till jackan hon lånade förut. Får väl se om hon behagar att prata denna gången? Ställer in mej på att det blir pannkaka av alltihop, så blir jag inte besviken! Fast det blir jag väl ändå, även om jag inte vill det. F-n, tänk om man kunde vara hjärtlös då & då?

Har varit duktig och torkat golvet, och ska nu springa och plocka undan lite medans Leo vilar. Tycker att jag plockar undan hela tiden, men ändå blir det aldrig rent nog? Det enda man gör, också kommer mannen hem o smutsar ner, haha. Jag var ett sådant-där pedantiskt städfreak innan jag fick Leo. Nu hinns det inte med att gno tills allt blänker, och det ni, det är svårt att acceptera. (!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0