Ida & Noel.

Idag har vi varit hos Ida & Noel. Har haft super trevligt, så länge sedan jag träffade dem så det var himla skoj att träffas o snacka! Noel har blivit sååå stor, och har blivit så självständig. Auw, han som var så liten förut. En stor kille nu ju! Men alltid lika söt! Leo hade med skoj, han och Noel busade :)Lyckades till&med somna Leo där, han sov gott i Idas säng. Helt otroligt!

Nu har jag gått här och plockat undan och tagit hand om disk och tvätt, medans Leo vilade en stund. Nu är han vaken och ligger på golvet och busar med en Coca-flaska. :)

Ikväll blir det Chili Con Carne, och jag längtar ! Bra länge sedan vi käkade det nu. Annars händer inget spec. Tvättdag idag har jag bestämt så det blir mest till att hänga tvätt osv!

Leo fick förresten kläder av Noel (Ida) bla. en piketröja (skitsnygg) och två par mjukisbrallor! Inte illa. Och han blev dessutom supersöt i dem! -Tack så mkt! :)

Nä nu ska jag slänga in en tvätt och sedan busa med Leo. Efter det kommer E hem och då blir det middagsfix.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0