Ingen självklarhet!!

Vad är det som är så JÄVLA svårt?

E kom hem tidigt, toppen tänkte jag. Då kan L stanna hemma hos honom. Frågade honom om han slutat för dagen och Ja det hade han. Men när jag ställer frågan om L kan stanna hemma hos honom så OJ vad han skulle göra saker. Då skulle han nog iväg och hjälpa sin pappa för att han inte hade råd att stanna hemma. Men IDIOT, du får fan inte betalt hos din pappa ändå.
Så jävla trött på sånt här. Ska han ngt då kan L aldrig med. Men ska jag ngt är det en ren SJÄLVKLARHET att jag ska ta honom med. Varför är det så? Att männen alltid ska få göra saker på egen hand. Men inte kvinnorna?
Det kan vara himla skönt att få göra ngt som bara mig ibland. Att få göra ngt utan barn och bara koppla av och snacka lite skit.  Varför kan jag aldrig få göra det?


SÅ irriterad nu.... SKit också!!


Kommentarer
Postat av: Sara

Förstår inte heller varför det inte kan vara en självklarhet för dem att ta med sittt lilla barn. Eller iallafall vara hemma med barnet så vi mammor kan få lite "egentid", och bara precis göra vad vi vill för en stund. Utan att behöva passa in allt mellan matningar och sovtider. Har vi kanske varit för snälla redan från början? Jag vet inte, och förstår inte vad problemet egentligen är!

2008-03-12 @ 16:31:49
URL: http://bakficka.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0