jag talar ut

Usch, vad less jag är på denna datan. Jag som vill lägga in massor med bilder på min busunge. Men det funkar ju inte...! Aja inte lönt att sura.. E ska göra en virus-sökning sen o se om det är det som är problemet...
Hade velat göra en snygg design här med, -hur gör man då?!

Ja, min man ligger just nu o jäser i solariet, den grisen ;) Fläskpannkakan står i ugnen o gottar till sej.. I LOVE IT! Tänkte också försöka hinna med att sola ikväll, hade varit sköönt !

Sitter o snackar med min fd bästa vän på msn. Usch, så trött på den relationen vi har, saknar verkligen den gamla S.. Saknar att ha en Riktig vän. Aja, som J sa.
-Det 'är så när man blir ung mamma, då får man lära sig den hårda vägen vems ens riktiga vänner är.

Lillgossen ligger o nannar, han gick ju upp halv 7 imorse så han var lagom trött och gnällig vid 8. Min ängel, hoppas att han är på bättringsvägen! Han är sååå mammig. När jag la honom på golvet kröp han efter mej o drog o gnuggade sig i mina jeans. La jag mig på golvet drog han sig upp på mej o gnällde, som -snälla ta upp mej! Så det har blitt massa mys idag, inte mej emot alls :) Men ryggen gillar inte det lika mkt, hm.

Nej nu ska jag gå o kolla till maten, sedan blir det ju chips&dippa o lite mys(?) ikväll.. *längtar*

Kommentarer
Postat av: Sara

Bara älskar eran variation av middagar. Om jag också kunde laga en massa mat till min man :) Får gå kurs hos dej ;)

2008-03-11 @ 22:03:17
URL: http://bakficka.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0