Kärleken!

Naaw min lilla skatt sitter o leker med sitt "älskade" vällingmått :) Har lagt täcken o kuddar runt honom så nu sitter han där som ingenting. Så stolt över min plutt.. ;) Börjar bli så stor, för stor!

Idag är det träning, promenad (utan regn tack!), tvättning och massa bus som står på schemat. Med andra ord ska vi hålla oss här, och inte flänga iväg. Dels för att bensinen inte växer på träd och dels för att det är skönt att vara hemma med min lillälskling också!

Tänkte träna när Leo ska vila, så kanske jag hinner sola med?! För det hade jag fortfarande inte gjort ännu, även om jag skrivit att jag velat det. Har inte prioriterat det så värst..
Men idag hoppas jag att tiden räcker till!!

Jag är fortfarande förkyld och hoppas jäklar att det försvinner snart!! Är så ***** jobbigt, hatar det!
Sitter här med en kopp kaffe och tycker synd om mig själv typ.. Haha, nej riktigt så illa är det inte. Jag överlever! Och solen som lyser upp kan ju inte få en på annat än gott humör! Tänkte ta med hörlurarna och lyssna på musik till promenaden, man går så helsikes mkt fortare då! Plus att jag ska ha med mig Abtronicen. Kanske gör susen på mina slappa magmuskler?! :) Vill verkligen ha bort magen. Vill se vältränad ut och kunna få komplimanger igen!

Har fortfarande inte kommit på något att hitta på den 12 april, då vi har 1½ år tsm (HJÄLP). Eller ja, vi har ju varit tsm i  7 år till&från hela tiden. Men denna gången har det varat 1½ år, och hoppas på mkt längre!
Den dagen vill jag visa hur viktig han är både i mitt och Leo's liv. Men inte för mkt kärleksdrabbel för det gillas nog inte? Han är ju inte så "gosig" längre, men om man tar det lite sakta men säkert, kanske han kan hitta tillbaka till sitt rätta jag igen.
-Sara! Du som är så grym på att komma på saker :) Help me! ♥

Nä nu ska jag fota min plutt som fortfarande sitter kvar :) *Mammas Stolthet!*
Tjao.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0