Kläder!

Naw, ville verkligen inte lägga min Prins igårkväll. Han var såå mysig. Busade hela kvällen lång, han har så himla härligt skratt. Min buseskrutt!

Fick förresten kläder av Noel (ida) igår. Bla. en ursnygg pikétröja, randig med siffror på ryggen. 2 par mjukisbrallor och 2 bodies, 1 pyjamas och 1 par Nike badshorts. Och han är  SUPERSÖT i i dem. -Tack så mkt ;)

Har precis druckit en härlig cappuchino. Skönt för halsen! Tänkte börja träna lite smått idag. Är inte frisk ännu, men kan inte hålla mej längre. Känns som år och dagar sedan jag tränade !

Har ingen aning om vad vi ska hitta på med idag, eller om jag ens vill hitta på något?
Återstår att se!



Dessa kläderna hittade jag på H&M, älskar dem. Hur snyggt hade det inte varit med ett par svarta tights till kjolen?:) Dessutom kostar linnet bara 49,50/st !!

Och hur snygga är inte dessa shortsen?? LOVE IT. -Återigen svarta tights hade suttit som en klocka! ;)
Ankle boot 
Dessa skorna skulle jag med kunna tänka mig ! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0