Long day...

Har varit en lång, men samtidigt rolig dag. Var först o skulle hjälpa mamma få igång bilen men den starta när vi var på väg :) Så mamma bjöd mig på macka (toast med loooovley kycklingfile o creme cheese) med varmchoklad. Gott som tusan! Leo fick gröt, det tyckte han var supergott det med, han fick ju dessutom smaka lite varm choklad.
Lyckades fixa internetbank idag med, riktigt REJDI. :) Fundade förresten två "tröjor" på torgmarknaden i Tlilla. En tunika och ett 2-i-1-linne 200 spänn :) Gött. Fotar o visar imorn!
Sedan bar det iväg till Ystad, tog en kopp kaffe med Sara sedan passade jag Lill-Högström när S gjorde ett ärende. Efter det var jag o leo så himla trötta. Satte Leo i kärran o lunkade ner till Åhlens/Hemköp. Köpte en 1½års present till Älsko och lite bröd o så.. Leo sov som en stock! Sedan bar det av hemåt..! Drack lite kaffe, älskling beställde pizza o jag tog en kycklingsallad. Får vara nyttig ngn gång, tog inte ens dressing!!
När jag kom hem med maten så satt emils jobbkamrat här så blev det lite snackande.
Nu är vi så dame trötta ! E ska gå o duscha o jag ska vika tvätt sedan blir det bannemej sängen!! *PUST!*

Sorry att jag varit kass på att upd idag men inte jided!!
Puss&godnatt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0