Me like.

Oh, nu lyser solen, SÅKLART. Hoppas att det är fint väder efter att vi ätit middag också. För den ska jag snart börja på så hinner inte knalla ut innan. Precis pratat med Sara i telefonen, skoj. Alltid lika lättsam att snacka med.
Idag hamnade samtals ämnet mest på kläder. :) Jag vill ha nya grå tights, och en skjortklänning. Och kläderna i nga inlägg neråt!! ME LIKE!

Har rensat ut ur garberoben idag, dammsugat, tagit hand om disken och plockat undan lite överallt. Känner mig riktigt duktig!

Lilla stjärnan ligger på golvet och snackar med sig själv i spegelkuben haha. Han gillar verkligen "den andra" babyn haha. Så söt :)

Nä nu ska jag gå och bädda där uppe och se om jag hinner ta tvätten innan Snuttes tålamod sviker ;)

Tjao.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0