Min älskade familj!

Halloj, har precis hunnit äta middag. Blev en aning sent idag, blev iaf härligt god currykorv med ris. Vi badade Leo tillsammans o busade en massa. Så himla mysigt att få busa med mina killar :) -En MASSA kärlek till er!
Tog en sväng ner till byn innan, jag & Leo. Så härligt vårväder det var nu ikväll. Hade det inte varit för alla bilar hade det varit en lugn o skön promenix. Aja, jag o hjärtegrynet fick välbehövlig frisk luft. Skönt vid förkylningar!

Usch är as-förkyld, näsan är som en öppen kran så jag tycker lagom synd om mig själv.. :P

Leo var suuuuper trött efter allt bus o bad så nu inbillar jag mej att han ska sova hela natten o helst ge mej sovmogron till MINST tio. Gud vad skönt det hade varit.. *DRÖMMER*

Har ju lyckats lägga in bilderna så imorgon lovar jag att skriva ett lååångt inlägg o lägga in massor med härliga bilder på bustrollet o våra utflykter. Har fått till en massa bra bilder dom senaste dagarna, inte konstigt med en sån linslus till son. Han bara ÄLSKAR kameran.. Haha..

Nä nu är det absolut dags för nattning för oss. GODNATT ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0