Min Älskade Leo. Du är det viktigaste jag har!


Jag är så glad att jag fick dig, just DIG och ingen annan. Du är så glad och full av liv och glädje! Du värmer mammas hjärta och gör mig så stolt gång på gång. Tänk att jag fick dig, så underbar och härlig. Finns inte ord nog att beskriva hur lycklig du gör mig. Idag, imorgon, igår, VARJE DAG!
De mysiga stunderna om kvällarna tar slut så fort, vill bara stanna tiden. Det är enda gången du ligger o myser hos mamma, busis. Och jag vill att de stunderna ska vara för evigt!! Jag gör allt för dig, allt för att du ska vara lycklig!!!

Min familj är mitt allt ♥



image62
Jätte lycklig i Pappas headset. Vi älskar dej pappsen ;)

Här är vi på Pappas jobb :) Ska hämta vagnen i bilen för en lång promenix !
image63

Superbusig, finns ingen som älskar att shåpa sig framför kameran så mkt som du busunge! :)
image64

Promenad/Utflykt vid havet i Ystad.
image65

Finns inget vackrare än er två tillsammans :)
image66

Kärlek
image69

Leo i mammas stora mage, mamma vill bara att du ska komma UT ;)
image71

På BB dagen efter, nästan exakt 1 dygn gammal :) Massa kärlek!! Så omtumlade och lyckliga!
20/7-07
image70

;) Ler i sömne, 4 dgr gammal. Blir alldeles rörd av att se dessa bilder! Så vackra minnen!
image72


Mamma ♥ Pappa

image68


Och här står jag stolt med min älskade familj, ni är mitt allt!
image73


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0