Nattarbete.

Ja, mannen min ska jobba inatt, körde precis.. Både bra o dåligt, skönt att ha sängen för sig själv, fast jag saknar honom likväl ändå ;) Leo sover nog för natten, han vart uppe ändå till kvart 20.45 idag. Inte illa! Han fick ha en pyjamas i strl. 86 idag. Eller en body i strl 86 rättare sagt. Alla andra som var rena sitter åt lite för mkt för användas som en pyjamas, en pyjamas ska ju vara mysig o dann ;) Men det fick, bara att kavla upp ärmarna litta!

Någon som vet en bra sida där man kan köpa sparkdräkter/pyjamaser med fot & hängslebyxor med fot?
Älskar sånna kläder men finns inte så mkt sånt längre, nu är det mest jeans o pikétröjor. Visst kan det vara snyggt ibland, men en baby måste ju lik som vi få ha myskläder!

Har blivit vagntokig. Vill verkligen ha dendär Carena-vagnen (bild neråt) Den är så snygg och ser så mjuk o gosig ut till min lilla pojke ;) Visade Emil den och han började genast leta efter priser. :) Så nu letar jag vagn som en galning! HAHA..
Om ni vet ngn bra sida där man kan köpa Carena vagnar så hör av er, snälla :)

PUSS.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0