Orolig & dann!

Nähä, den där tjejen som ringde och sa att hon skulle komma o kika på vagnen har fortfarande inte hört av sig. Jäkligt dåligt stil måste jag säga!

O här har man städat o donat hela långa dagen. Nä fy för sådana människor! Givetvis ringde bruden från DOLT nummer med. Ja, vrf inte?!

Leo-Älsklingen var så trött så trött, var super ledsen hela kvällen. Inget vidare! Men nu sover hjärtat gott, o hoppas han sover läänge så att verkligen sover ut! Stackars min pojke, MAMMA ÄLSKAR DIG!

Ja som sagt ska ju mannen jobba inatt, förut gillade jag tanken. Men när han inte hann sova innan han stack sa det bara "poff" så var det roliga bortblåst. För nu sitter man här, orolig o dann =/ Skit också!

Usch, så ska man laga middag till sig själv. Har inte kunnat laga någonting eftersom Leo var så mammig o ledsen.. Usch, när han är så ledsen så när han gråter låter det som han säger "Mamma".. Typ Mumm-mumm huhuhu.. ? Kan det verkligen vara så? Det berör verkligen mitt mamma-hjärta iaf, mega mkt! För den där hängande läppen, glansiga ögonen och de blöta kinderna ser ju bara för "sött" ut...

Men känner mej trots allt en del motgångar idag på ganska gott humör. Var faktiskt skönt att lägga Leo ikväll efter en lång o hård dag. Annars brukar det ta emot för det är så himla mysigt att ha honom hos sej! :)

Kommentarer
Postat av: TUMADRE

Tyckte du såg yngre ut , men 18 är rätt skapligt. själv är jag 20. hur gammal är din son ?

2008-03-18 @ 20:09:03
URL: http://TUMADRE.blogg.se
Postat av: TUMADRE

Naw, vad sött :) ! det är en härlig ålder. kryper han än?

2008-03-18 @ 20:35:42
URL: http://TUMADRE.blogg.se
Postat av: mims

ha en bra dag :)

2008-03-18 @ 20:57:10
URL: http://mims08.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0