OTURSAM?!

Vilken jävla dag!


Lillen fick domen igår att han hade en mkt kraftig förkylning och början till öroninflammation. Får nu alvedon 4 ggr om dagen, hostmedicin och nezeril näsdroppar. Inte mkt har förbättrats sedan igår, natten var outhärdig. Usch, han somnade inte helt o hållet förrän 5-6 tiden och vaknade igen vid 8. Och vid tio skulle jag vara på skolan och lämna bilen.... SUCK.

Leo har varit på lite berg&dalbane-humör idag. Och ovan på allt hade skolan inte fixat bilen som dom skulle!
Lämnade in den för att få bromsarna bytade. Så ringer hon först o berättar att varjern till p-bromsen är av. Fine -hon fick köpa en ny o byta den med. När jag kommer för att hämta bilfan jadå är där MINDRE bromskraft än när jag lämnade in den. Blev skit skraj när jag rullade mot korsningen och bilfan knappt hade bromsar!!

Så ska lämna in den på torsdag igen så får dom lufta bromsarna för det är nog där felet ligger. (Att dom inte överhuvudtaget gjort det!)

Nä, fan alltså. Får ta E's bil imorgon. En jävla tur att vi har 2 bilar nu!

Har gått en jävla massa idag. Varit hemma-ifrån hela dagen så nu är jag helt jävla slut!! Precis lagt lillgossen för natten.. Hoppas HOPPAS att han sover bra denna natten. Gaaaaaaauw. Är så trött. Vill bara äta och få sova. :'(
Och man vet att jag kan ha en likadan natt att vänta mej. Iom att han fortfarande rosslar nyser och hostar.
Tycker så synd om min älskling. Gör så ont i mej när han mår dåligt! Speciellt när han ska ha alla medicinerna. Usch, han gurglar, sätter i halsen, gallskriker och vill ingenting =/


Nä jag får väl börja på maten som jag lovade E. Så dum som lovar en massa! Orkar inte!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0