Övertrött Leo.

Stackars min gosse, var så himla övertrött! Sov bara en liten stund (5-10 min) i bilen vid 11, och sedan har han inte somnat förrän nu, halv 3! Kan ju knappt räkna första gången eftersom han somnade när vi nästan var hemma.
Hoppas att han sover en bra stund nu, så att han är utvilad sen. Kommer ju ett par och ska kika på vagnen. :) SKOJ. Hoppas den bli såld. Annonsen kom ut i morse och hon ringde vid 10 :)

Leo har blivit alldeles rödflammig om kinderna, har varit så sedan imorse. Undrar vad det kan vara? Lite skraj att det är någon allergi men han har ju inte ätit annorlunda eller så? Aja, får vänta o se om det försvinner!

Håller på o städar och har torkat av vagnen o så. Plockat ihop kläder som Leo inte kan ha längre och som där inte är ngt spec "minne" med. Bara hoppas att det mesta (iaf) blir sålt. Vill ju bli av med det, det står ju ändå bara här o samlar damm!

E har ju varit hemma idag, skönt. Fast han har mest suttit här =/ *tråkmåns!* Han ska nog köra snart, ska mecka Nissan! Motorn var tydligen ihopa nu. Så nu var det mest "småfix".. Sedan är statusbilen körbar.

Funderar på att slänga ut Passaten på blocket, se om man kan få den såld?! Vill ju ha nytt åk :) Men får väl fråga C först så att han inte blir tjurig, han är nämligen lite sugen på den! :)

Blev bjudna på "rockfest" nu på fredag, men kan inte gå. E's mamma fyller år så vi ska fira henne på kvällen. Aja, det kommer fler tåg! Var ändå inte så sugen på att dricka..

Tänkte ringa till nga hotell o höra vad en natt kostar, hade ju varit mysigt att ta in på ngt tjusigt ställe den 12e. Få lite roomservice o gå ut o se på staden(?) M.m.. Får bli så tror jag, om jag inte kommer på ngt annat eller får förslag?

Nej gott folk, nu ska jag ta hand om disken sedan blir det till o hänga tvätt.
"Det är roligt nästan jämt!"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0