På bättringsvägen?

Nu känner jag mej en aning positivare. Lillen var mkt lugnare ikväll otroligt nog. Antagligen för att han inte orkade skrika mera, usch sån dag vi haft!

Nu står iaf E o lagar mat. Och jag bad honom inte ens. Härligt! :)

Hoppas att det börjar lätta upp för L nu, måste komma igång med träningen. För får man ingen sömn på varken natten eller dagen blir man inte precis upplagd för träning. Men nu längtar jag efter att kunna sätta igång och träna och gå långa promenader! Vilja väga mig igen, haha.

Hoppas det lättar för C med. (En väns son som är jämn gammal med L) L har liksom smittat ned honom med förkylningsbaciller. Inte populärt hos S *förlåt*

Har målat en canvastavla alldeles klarröd nyss. Tänkte trycka dit våra handavtryck där :) Sött!

Nä nu ska jag duka! Tjingeling.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0