Pappa?

Varit uppe sedan 06.45, då hade Leo ingen lust att sova längre. :) Fast det hade egentligen jag velat. Aja!
Sambon åkte precis till jobb. Suck, så himla trist.. Men får göra det bästa av situtionen.
Tänkte ge mej ut med Leo i vagnen på en lång promenad.

-Emil tyckte att det lät som Leo sa "pappa" förut, så han har sprungit runt här hela morgonen och sagt, "kan du säga pappa?" :) Dom är så härliga.. Märks tydligt vad Leo tycker om sin pappa. När han gick ut för att hämta tidningen tittade han så mkt efter honom att han trillde omkull :) *Sötnos* Och han blir alltid lika glad när pappa kommer in genom dörren, om så han bara varit ute och rökt.

Nä nu ska jag nog plocka på mig ngt av dem kläderna jag fick igår, borsta tänder och hår och ge oss ut, nu medans det är uppehåll.

Tjao ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0