Påsk-Mys.

Igår var vi ju som sagt  hos Mamma & Kenneth. Hade super trevligt , åt god mat & Leo fick verkligen busa av sig !
Vi höll nästan inte på att komma hem bara, så jäkla mycket det snöade. Usch, vi blev alldeles snurriga av att koncentrera oss på vägen. Men hem kom vi till slut, o då kom 4-5 brandbilar utanför och svängde upp på grusvägen brevid. Där brann det tydligen, i värsta snöstormen/åskväder. Men det löste sig nog för de tog inte så lång tid att släcka verkade det som! TUR.
Idag ska vi till BVC och göra BOEL-testet och väga o mäta. :) (BOEL är ett öron/hörseltest.)
Har inte bestämt mig för om vi ska hälsa på mamma (igen) före eller efter BVC. Får se vad klockan blir.. Ska träna o duscha innan vi kör!

Här kommer lite bilder från igår !

Emil &Kenneth, Mamma & Leo.

Leo leker med ett ägg :)


Fin bild på Leo med sin mormor. ♥
image47

Och slutligen en bild på min lilla familj!! ÄLSKAR ER.
image48


Kommentarer
Postat av: S a r a

Sv. Visst kan jag hjälpa dig, men i såfall senare i dag. Jag tar ingenting betalt, det enda jag kräver är att så fort designen är insatt, ska man skriva ett inlägg och länka till mig :)

2008-03-25 @ 10:09:26
URL: http://saaramarklund.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0