Pinsamheter.

Jaha, då satt man här o krängde godis ! Men det är ju trots allt p å s k ;) Haha!
Leo ligger på golvet o leker med sina älskade Ankor. De är den bästa leksaken som finns tycker han! Vi har tom fått sova en stund  t i l l s a m m a n s  idag. Inte illa. Jag tyckte det var lite kyligt på L's rum så vi la oss i dubbelsängen mös ist! Riktigt skönt! Men nu verkar gossen trött igen, fast det är ju iof 2 timmar sedan vi vilade.

Asch vad pinsamt det blev i affären idag, mitt kort funkade inte! O givetvis INGA KONTANTER. Jaha, det var bara att ila iväg till bankomaten. Och när vi kom tillbaka var det ju såklart kilometer lång kö (påsk ju) o jag gick före eftersom mina varor var i kassan. Aaa skämdes som en GRIS.

Vi har precis lunchat med korv&championgryta&makaroner//köttfärsås&ris.
Och såhär såg en viss Leo ut efter det.



Han slog sig precis i stolen, men det verkade inte vara så farligt efter att han hittat sin BAMSE-prassel-bok ;)

Vi var förresten hos en av E's kompisar igår. Där var hans systerdotter.
O hon är så  l i t e n, tycker att hon ser ut som när L föddes ca o hon är 4 månader.
Leo tittade massor på henne men tyckte nog att hon var tråkig, för hon bara sov och Leo var jätte busig!

Nä nu ska jag väl göra någon nytta. Har massor att göra idag egentligen, men man ska ORKA med.. Måste städa, gå ner o vika MASSOR av tvätt, TRÄÄÄÄNA =( och inte minst ta hand om disken...
S U C K !
Plus att min älskade bus ska underhållas. Så jag har att göra, o ändå sitter jag här =/
Nä börjar med att dricka en kopp kaffe, fan inte kunnat göra det ännu.
Så det är på tiden innan man får värsta huvudvärken!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0