Planer & Drömmar

Har precis betalt räkningar över internet for the first time in my life! Haha, känner mej så jävla teknisk. Är på en aning bättre humör än i morse. Leo har precis lyckats somna, har var verkligen supertrött, stackarn. Förstår inte va han ska upp så attans tidigt o göra?! *hmm*

Regnigt värre idag , tyvärr. Blir ingen promenad idag.. =( Har iaf gjort en lista över saker som ska med på semestern . Bara längtar , sitter här o drömmer mej bort :) Det är härligt detdär, att vara i drömmarnas land en liten stund! :)

Min söta lillebror ska vara hos oss vecka 15. Då ska han få följa med Emil i lastbilen hela veckan. Fattar inte att den morgontrötta "ungen" vill följa med Emil så tidigt en hel jobbvecka. Han lär ju sova bort hela helgen efter han har varit hos oss :) HAHA! Men det ska helt klart bli mysigt att han kommer o hälsar på, bara han inte får krupp här ute på landet, haha :)

Nä nu ska jag tråkigt nog ställa mig på Orbitreken och köra gärnet, ska man ligga o jäsa i jaccuzin vill man ju bränna bort så mkt det bara går tills dess.
Har btw sagt till Emil att han får sola lite tills vi ska iväg, annars ser han ju ut som ett vitt lakan när jag solat järnet HAHA ;)
Han har gissat på : SPA , Aqvakul , Danmark o köpa sprit(?) Helt fel, killen. SKA BLI SÅÅÅ SKOJ!!


Såg att läsarna bara floppade? Skriver jag bara tråkigheter nudå?
Vad är intressant att skriva om? Vad intresserar ER?

KOMMENTERA MERA ;)
I just loooove komments.

Kommentarer
Postat av: jonna a.k.a luddes mamma

vi köpte den på babyproffsen :)

2008-03-29 @ 10:34:06
URL: http://jonnalantz.blogg.se
Postat av: jonna a.k.a luddes mamma

1200 kostade den :)

2008-03-29 @ 10:48:33
URL: http://jonnalantz.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0