Problem med att tanka? Haha.

Haha. Såg världens sötaste "gubbe" igår. Var och tankade också kommer det en gubbe backandes mot pump nr 2 (andra sidan) Han ligger kanske 10-20 cm ifrån kanten, jävligt nära vill säga. Och en bra bit ifrån pumparna. =/ Sedan står han o klyddar och har sej och jag hinner tanka FULL TANK innan han säger, -Ja just det, pump två måste det vara. Jag blir så förvirrad med alla dessa bensinstationer. Efter snällt ha hållt med honom sätter jag mej i bilen och svänger runt och får syn på att han hade tanklocket "på fel sida" och har dragit slangen ÖVER bilen o håller på och tanka på detta ansträngade vis. VARFÖR INTE BARA KÖRA O VÄNDA BILEN? En aning enklare !Hahaha..

*Grejen är det att jag såg Jay Leno(?) häromdagen och där visade dom ett klipp med en rubrik liknande "Världens mest korkade tjej tankar.." Och hon gjorde så som honom. Även om hon for med slangen tillbaka med men iaf. Jag kunde inte sluta ASGARVA !*

Nog med skadeglädjen ;) Har precis tvättat Pessuten, en snabb runda. Började ju såklart regna så det var inte lönt att stå o klydda med semsskinn o sånt mög. Men relativt ren blev röda faran !
Nu sitter jag o väntar på att min härliga sambo ska masa ***** ur sängen snart. Kan ju inte sova bort hela dagen! :)

Så härligt att Nordman körde ut Carola. Det är rätt!! GO NORDMAN. Fast Linda Bengtzing är dock bäst. Himla härligt drag i hennes låt.

Leo börjar bli myycket bättre, sovit helt ok inatt igen. Himla skönt för Mamma ;) Måste fortfarande hålla på med alla jäkla mediciner bara. SUUCK. Han har ju fått en sådan här inhalator med. Den gillas INTE (!) Han blir så ledsen, usch, det gör så ont i hjärtat när man inte kan förklara att den inte är farlig utan hjälper honom att bli frisk.

image7

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0