Rutiner!

Har fått in en ganska bra morgonrutin, även om det blev en aning tidigt idag. Han steg upp 6.30 o därför sover han igen, förstår inte vad han skulle upp så tidigt att göra? ;)

Varje morgon går vi upp (runt 6.30-8.00) och äter gröt och leverpastejsmackor. Leo love it ! Sedan dricker jag mitt morgonkaffe och sitter o kollar här en stund. Leo roar sig så bra på förmiddagarna så jag får lite tid att vakna :)
Sedan busar vi och sedan blir det antingen att göra sig iordning för dagens aktivitet eller stanna hemma och få Leo att vila en stund.

Leo sov hela natten! :)
Men jag satt uppe på tok för länge igår, men nu slipper jag åtminstone oroa mig en massa. Skönt är det!
Väntar på att killarna ska vakna så att vi kan göra oss iordning och sedan sticka till Leo's mormor. Så man får allt "avklarat" är supertrött idag. Men det gick inte att lägga sig o vila, E snarkar! =/

Aja, ska vänta på att Sara ska ringa sedan se om jag också hinner vila en stund på soffan. Får ju göra ett försök, så att man kanske kan vara lite trevlig sedan!


En trött Leo är till en början superkänslig, och det slutar med att han sover sittandes. Du är för söt, hjärtat!
                           ♥     .     .      ♥

image29

                                  
                                                                             ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0