Slappare

Haha, slappare kan ingen vara. Leo vaknade vid 6 tiden imorse. Suck. Jag hade inga planer på att gå upp! Gav honom nappen osse sov en liten liten stund till. Men Vaknade efter en stund o fick ligga o snacka lite, innan jag gick o gjorde välling. Gav honom den o när han ätit upp fick han komma över i mammas säng. :) Har legat där o myst , busat och slumrade till&med till den sista timmen. Gick upp Lite över 10. Aldrig fel att mysa bort "halva dagen" med min prins :) Skönt  var det var eftersom man givetvis inte kunde somna igår när vi gick o la oss vid halv 9. Nää utan jag somnade inte förräns vid 23, och sedan vaknade Leo 5 minuter senare. Så låg väl vaken till 24 ungefär.. Jag som skulle somna tidigt och vakna alldeles pigg o utvilad, full med tränarglädje :) Haha. Aja träna ska jag iaf, om en liten stund. Måste ta disken först! Sedan ska vi nog åka o handla, tänkte göra "Rose-Maries kokos-kaka" I LOOOOVE IT. Godare kaka finns nog inte?!

Nu ligger Leo o busar med mammas kastrull-lock :) Myyyycket roligare än hans egna leksaker.. Haha.. Ja kastrull-locken låter en aning mera. :)

1   2   3   4

1 mormor&leobus
2+3 älskade varma choklad & toasten "berra"
4 De snygga kläderna jag shoppade till den 12e :)

image59
Världens duktigaste kille käkar välling själv. *buhu*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0