Toppen!

Ringde en kvinna vid elva och ville köpa min babybjörn bärsele. Så inom en halvtimme vart hon här o hämtade den. T o p p e n !  :) Så nu var man av med den. Fick dessutom lite extrapengar, aldrig fel. Dock bara 150 kronor men det är ju pengar man inte hade!
Snart vaknar lillälskling tror jag, lunchdags nu egentligen. Så då blir det lite Farmargryta och sedan ska storälskling hjälpa mig platta håret. »
G a t t !
Sedan bar det av mot Äsperöd för påskmiddagen. Jag är sugen på köttbullar o prinskorv, MUUUMS!
Har varit duktig o städat en massa. Så passar bra att fylla på energiförrådet!!
 ;)
(Några bilder där Leo busar med sin mormor & "morfar" sist vi vart där!)


Kommentarer
Postat av: MammaLinda

Jaa blå¨tt hadde vart fin för en liten pöjk :P
Kull och tjäna lite extra slantar :)

2008-03-24 @ 18:27:38
URL: http://liindiita.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0