Tröttsam!

Känner mig så dålig idag, kom fram till att jag verkligen har varit skit kass på att träna denna veckan. Förutom simningen, som faktiskt blev av häromdagen. Men inte idag för E skulle jobba och då blev det lite svårt med L =/

Varit en massa tjaffs hemma, verkar inte ha någon enda på skitet. Sånt gör en så trött! Bara suger ur allt positivt ur en! Fan, det är inte jag som är skyldig, ge då FAN I att låta det gå ut på mej! För det gör bara vardagen tråkig o ohållbar. Så får väl se hur kvällen flyter på. E är inte hemma ännu är väl i Tlilla eller något.

Ska snart väcka lillknalle och ge honom lite mat. Han var så slut så han var tvungen att nanna en stund. Han fick inte mkt till sömn i inatt. =/ Sedan funderar jag på att köpa godis. *vejar för alla lusingar* Men är sugen o känner att jag är värd det. Har ätit nyttigt i veckan fastän jag varit lite tam med träningen.

Usch, jag som skulle se till att bli positiv. Ja, det är ju jävligt enkelt med en surmule till sambo. Nej, inte precis.

Fick förresten en dö charmig matstol till L häromdagen av Mamma&K. En gammal variant, en sådan man kan "vika" på mitten så blir det en stol med skrivbord. =) Får ta ett foto på den när Kenneth renoverat den. (Behöver målas om).

Nä nu ska jag ringa och höra var han tar vägen. Vill börja på middagen nu ju! (Kycklingwok)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0