Upp-och-ner vänd kanin!

Haha, ja det ser mitt lilla troll ut som nu förtiden. Hans två små tandsingar sticker upp där nere och hans ser precis ut som en upp-och-ner vänd kanin ;)

Har haft en mkt trevlig dag med gott humör, mkt tack vare dagens underbara väder! Sol får mig alltid på humör!
Var ute och tog en liten "fika" hos Mamma & Kenneth. Leo hade jätte skoj och busade som tusan, skönt att se att han mår lite bättre. Sov OK inatt. Dame nice, ska ni veta. Gick dock upp kl 06.40, men vafan. Sånt Man Får Ta.

Ikväll händer det väl lika mkt som igårkväll, det vill säga, INGENTING. Men det kan vara rätt skönt när man haft hand om en mammig liten kille hela veckan. Tänkte iaf se Melodifestivalen ikväll. Till er som följt det, är Frida kvar?

Har köpt godis, men det var inge gott. Bra ju, haha. Sitter och funderar på om det ska bli Ugnsbakad Falukorv med potatismos? Eller köttbullar med mos? Lutar rätt duktigt åt korven. Inte så mkt jobb :) LATMASK.

Vägde mej idag med en klump i magen, men gav av en lättnadens suck när jag såg att jag fortfarande låg på 58 kg, tom lite under ! Så det känns skönt att man inte gått upp en massa nu när man inte varit kapabel till att trampa på crosstrainern. Men snart är det dags. Var sugen idag, men hade massa disk att ta hand om, skitit golv att dammsuga och soligt väder att ta till vara på. Och rätt var det var så var trollungen mammig igen.


Förresten, är det någon som vet vad unika besökare och alla sidvisningar betyder? Vilka är UNIKA?

Nej nu ska jag kolla vidare här och sen ska jag väcka min vilande son så att han inte sover för länge!
Tänkte lägga in lite bilder ikväll, på min lillgosse. Han fick leka med maten igår, haha.
«Tjingeling. »

Kommentarer
Postat av: S

Upp-och-nervänd kaning, sötnosen :)
Skönt att han fått de första tänderna iaf, de senare ska nog (förhoppningsvis) inte vara så jobbiga för de små liven!

2008-03-10 @ 21:24:49
URL: http://bakficka.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0