Ur gängorna.. =/

Ojojoj OJ, vad jag har fuskat o haft mig. Det är så tråkigt att banta o kämpa med att gå ner i vikt. Igår blev det fet mat agian! Pommes & Kassler gratäng, men dock en massa sallad till!!

Har inte ens vågat väga mej idag, och tänker verkligen inte göra det heller. Väntar till nästa vecka.
Hoppas på att kunna simma  veckan. Imorgon går inte får då skulle mamma jobba. Attans!!
Vill så gärna gå ner dom där kilona och få lite fastare kropp.
Men tyvärr finns det inga genvägar. Det är bara till att sätta fart! Se till o träna och att äta rätt.

Ja, idag blir det däremot NYTTIG mat. Kyckling sallad, det är en maträtt som är nyttig rakt igenom (då jag inte har varken dressing eller vitlöksbröd till längre) Men det är ändå så gott att man skulle kunna äta det 7 dagar i veckan.

Men fastän jag har varit dålig på allt vad nyttigheter och träning heter har jag ändå fått höra ifrån 2 personer att jag ser ut att ha gått ner i vikt. Och det är ju alltid trevligt!!

Så tyvärr gott folk, så blir det ingen vikt upd idag. Vågar helt enkelt inte snurra måttbandet runt kroppen eller hoppa upp på vågen! Av rädslan att se ngt + för då blir jag bara ännu mer deppad och då tränar jag bara mindre.



Lillkillen är sjuk igen, är väl den tiden på året antar jag!
Nu är det iaf tid för förkylning, och han hostar, nyser och rosslar.. Usch, blir doktorn halv två idag. På tal om det så ser jag att klockan börjar ticka och det är tid att träna lite och ta en dusch! Sedan är det matning och efter det bär det av för att se om dom kan göra ngt för att underlätta för min lilla sjukling!
/M.

Kommentarer
Postat av: Lia Florenz

manmåst få fuska ibland :)

2008-03-03 @ 11:20:22
URL: http://mydearbylia.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0