Vadå otränad?!


Nu får det bannemej bli någon reda på mej o mitt tränande. Har helt kommit ur rutinerna, o det gav resultat idag. Klarade inte ens uppvärmningen. Blev alldeles snurrig o illamående, WHAT?! Så det var bara att stiga av, men imorgon ska jag försöka igen. Måste komma igång igen. Vill bli av mej 2-3 kilo innan jag & honey ska iväg på vår lilla minisemester. Ohhh vad jag längtar! Har planerat nu, vi ska till Scandic hotell i Helsingborg o tura över till Helsingör. Besöka deras mysiga pubar, kolla runder, shoppa kanske och sedan in o mysa på hotellet. Känns som att det kommer bli lyckat. Usch, längtar så det spritter i kroppen av bara tanken! :)

Ska få en ny design verkar det som. Toppen! Som jag längtat efter det (med) :) Haha!
Nä usch jag har egentligen inte tid att sitta här. Måste springa o duscha av mej, göra mig iordning & ge Gosetrollet mat när han behagar att vakna. ;) Han nannar middag! Härligt..

Ska försöka hinna sola ikväll, vill ju få upp brännan med till den 12e! :) Så nu blir det till att ligga i !!

Upd ikväll, tjao sötnosar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0